Gör om hemma

Skrev typ 2 inlägg igår men inge av dom gick att publicera för blogg.se hade problem osvosv.

Iaf håller på att göra om läggan :D nästan klar me sovrummet - nya gardiner, en svart plisségardin, nya prylar i fönstret och nya bäddset (2st). Nu saknas bara nya mattor så är sovrummet klart.

Vardagsrummet ska också få nya gardiner och en ny matta och säkert lite omplaceringar och utbyte av prydnadskraffs :)
Sen har jag tagit bord dom gröna trådgardinerna i köket så nu har vi bara dom svarta trådgardinerna där, får se om jag vill byta både dom och trådgardinen mellan köket och vardagsrummet sen.

Sen har vi nu ett terrarium stående på johns sängbord vilket jag inte tkr sådär jättemkt om men varsfan ska vi rymma allt? Vi har för många djur! Men jag <3 dom allihop!

Har lagt in en trasmatta i hallen så hela golvet är täckt och bytt matta i tamburen, dom lurviga mattorna ska bort, jag gillar dom men john tkr dom är för svåra att dammsuga och sen äre ju kul att förnya lite :) Nu får det dock vänta ett tag eftersom jag är relativt pank atm. Bild på sovrummet kmr sen när det är helt klart men ser helt klart bättre ut nu tkr jag och min karl säger att det ser vuxnare ut. Ska köpe ett bonsaiträd (fejk) också som ska in antingen på johns skrivbord eller sängbord (hans idé) tror det blir riktigt fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0