goodbye my sweet general

Har bloggat som fan idag, WTF!? är väl lite uttråkad i samband med att jag har mkt ovettigt att säga. Är ganska skönt att blogga för man får ut lite av tankarna man har i huvudet även om det bara är vardagsaker. Är så fullproppat i min skalle just nu så kan behöva spruta ut lite i skrift.

Så mkt man oroar sig för så mkt man stressar över och så mkt man tänker på och måste och borde och ska göra hela tiden, hej och hå konstigt att man inte blir frisk när man aldrig vilar utan bara ilar runt.

John hittade på en låt om mig idag som jag måste citera lite ur refrängen: 

Världens bästa tös
Kommer alltid me fullt ös
nåntingnånting och inge svammel
Här finns inte tid att bli gammal

Jag håller på att (försöka) sluta snusa ännu en gång och har ändå lyckats trappa ner ganska rejält från en dosa/ dag till 6-7påsar/dag Men är lite grinig även om det är bättre nu än typ i helgen å så, huvva va arg jag kan bli.

Får hålla tummarna för att jag lyckas denna gång, försöker man nog många gånger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0