Gårdagen

Vaknar alltid tidigt när jag druckigt men detta är väl lite taskigt ändå. 5 över 8 på en lördag :P
John är också vaken och vandrar runt, så jag gissar att vi kmr sova middag sen idag.



Hade en jätte trevligt kväll igår med mysigt folk, började med att jag kom till Nina. Sofie och BC var redan där, stannade till halv tio och då hade Danne, Erik och Emma också hunnit dyka upp.

For och hämtade sambon på jobbet och hem och hämta alkohol och göra mat till bäbisarna.
Så tbx och socialdricka med folket en stund innan som skulle ut på krogen. Ringde John då och han kom och skulle hämta mig, då skulle Emma, Erik och Becca också åka med så John blev fast med oss en stund så vi fick dricka upp det sista :P

Sen hem, söt pojkvän fixade ägg och bacon åt mig och så låg vi i sängend, John kollade serier och jag läste SOLO en stund innan vi slocknade.

Alla bilder finns på min bdb som vanligt:

http://bilddagboken.se/#/p/main.html?diaryname=Imperfect88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0