Frukost och stuff

Sitter och käkar en halv ungspizza från igår, nomnomnom. Väckt john för en timme sen men inte stiger han upp, känner att jag blir irriterad på de eftersom det är jävligt otacksamt å behöva väcka nån flera gånger. Så nu skiter jag i honom han får sova bort hela dan om han vill.  Behöver verkligen en snus men tänkte att jag skulle äta först för annars vill jag ju ha en till efter maten! :P

åååååh, jaja ska till djurmagazinet och handla mask sen och så till typ ÖoB och köpa mer mr muscle, jag använder den gröna för den luktar supergott och funkar på allt! Skitbra är den!



Ska bli skönt att komma hemifrån en litenliten stund bara, tkr som om när jag ska fara iväg och göra ngt vettigt ist för att sitta hemma och glo, gillar inte att gå hemma en hel dag för man känner sig lite instängd och så blir man rastlös och slö på samma gång. Iofs har jag gjort massa vettigt idag, städat toaletten, dammtorkat johns skrivbord (han satt och spelade när jag dammtorkade för nån dag sen så jag kunde inte torka där) Sen har jag dammtorkat i köket och rengjort köksbänkarna och spisen osv. Ska försöka ta golven idag också om jag ids. Skura badrumsgolvet och köksgolvet och torrmoppa resten av lägenheten för å få bort lite damm och sågspån. Vet dock inte va ja ska göra me mattorna, vill inte dammsuga för det lever om så mkt. är rädd om Mini som jag för tillfället döpt kottebäbin till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0