fixa badkar, jupp!

Pojkvän sitter och spelar wii i soffan, ska lägga mig med fötterna i hans knä och läsa VeckansNu som john köpte åt mig igårnatt när jag mådde dåligt. han köpte glaze också och den läste jag i duschen på natten.

ett bad är det som funkat bäst för mig för att hantera ångesten på ett icke självdestuktivt sätt. Varmt bad och så läsa en tidning eller en bok. Nu har vi ju inget badkar och jag vill jättejättejätte gärna ha ett, känner verkligen att jag behöver ett sånt och har saknat det så sjukt många gånger sen vi flyttade in.

Så nu gör jag så att jag sätter mig på golvet i duschen och låter varmvattnet spola över mig och så läser jag en bok eller en tidning, fruktansvärt slöseri med vatten jag vet och sen blir det man läser blött också, men känns lite bättre efter ett tag då. Blir nog mitt nästa projekt, fixa in ett badkar på nå vänster. Känns som att det är dags att prioritera det eftersom jag slappnar av på ett helt annat sätt i hela kroppen. Jag har alltid gillat att befinna mig i vatten, sen jag var liten.

Behöver såna stunder för mig själv så nu äre fan dax. John sa att han kan köpa en balja åt mig :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0