dumma jävel

Blir ett kort inlägg för jag är på språng atm, ska till mormor och hälsa på, var längesen nu känner jag.

Var iaf till sunderbyn idag och pratade med en läkare om vaccination mot endel av mina allergier och han sa typ att han inte rekommenderar det, blev så besviken att jag inte kom mig för att fråga varför. Har iaf kollat upp det på internet nu och jag borde verkligen få det för min pollenallergi och min kattallergi så jag tänker fan itne gem ig! ska ringa imorgon och få prata med en sköterska. Grejjen är den att sjuksköterskan jag pratade med i telefon från sunderbyn sa att jag kommer kunna skaffa hund efter 1-3år om jag gör vaccinationen och sen säger läkaren at det inte alls funkar så men han förklarade itne hur det funkade, han kändes inte alltför empatisk.

Jag är hyfsat arg nu, sätt dig in i att sitta inne med stängda fönster varje vår, att bli sjuk efter att ha hälsat på sina vänner, att vara 22 år och inte kunna skaffa hund som min sambo har velat ha sen han var liten, känner mig som jävligt dum som hindrar honom från att göra nåt sånt, sen så vill jag sjukt gärna ha en hund själv också och john vill jobba som hundförare vilket innebär att jag komemr vara allergisk konstant sen, kul?

Jag vill faktiskt bara kunna göra vardagliga saker utan att bli sjuk och utan att behöva avstå från saker för att inte pressa min allergi för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0