duktiga jag

Tagit mig en promenad och druckit en redbull, snart frukost tror jag.

Är minst 2½ timme innan jag får ta nästa snus (måste gå minst 4 timmar mellan varje snus) Är nere på 5 portioner/dag och har ersatt nikotinet med socker i form av cola och redbull. Kommer som inte igång på morgonen,... Men nu får jag inte dricka cola längre. Jag får inte äta strips (ev. 1gång/vecka om jag vart duktig) och jag får inte ät chips at all,...

Mitt liv är tråkigt och jobbigt atm, jag får inte äta vad jag vill, jag får inte snusa hur mkt jag vill, jag får inte dricka cola och jag är nästintill pank (230kr har jag, var mkt räkningar och fick mindre pengar än jag brukar få) och ändå mår jag bra.

Eller för det mesta iaf. Vår och jag är duktig som går ut och går. Även om jag hade hyfsat ont i benen igår eftersom jag inte har några muskler alls och det är mkt uppför och nerför när jag är ut och traskar, för jag har fått för mig att det ger mer så.

Jag har ju iaf redbull och poppcorn kvar ett tag till men kmr väl sluta med redbullen och dra ner på poppcornen sen när jag har lyckats bli av med mitt konstanta nikotinsug.

En stor anledninge till att jag mår hyfsat är min nya medicin som börjar få effekt nu även om jag inte är uppe i full effekt än på några veckor. Sen att jag är duktig som fan just nu bidrar och john är förstående och hjälpsam på ett helt annat sätt än vad han varit tidigare så livet är ganska bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0