Djuren ska äta,... vafan?

Idag ska jag till farmor och hade tänkt gå dit men beror på hur john känner sig för hade räknat med att han skulle med så han kunde ta bilen. För det är massa saker jag måste ha med mig som jag INTE tänker bära hela vägen.
Sen hade jag ju som velat slippa gå hem och om jag går dit beror på temperaturen också.

Snövit äter fortfarande i princip ingenting, nån tugga av nånting typ. Men hon dricker bra iaf =) väger nämligen hennes vattenskål morgon och kväll.

Idag ska djuren få mat så håller på att tina lite kadaver. En pinki till liten och ett popcorn till darling. Sigmund fick nyss mat så han behöver inge mer än. Jag börjar få slut på orm mat och har inga pengar :s det är därför dom bara får en var, dom kmr inte vara nöjda. Men dom får alltid 2 var annars så dom överlever.

Mkt av mina pengar går på djuren och deras mat justnu, speciellt mask som inte är billigt alls och går åt fort som fan. Nu får dom inge mer mask på ett tag utan får nöja sig me annan mat och blötmat, såndär i portionsförpackning te katter. De är ju kött så de duger.

Vincent fick smaka lite igår, lite sås på mitt finger och det slickade han då gladeligen bort. Sen tog han nån tugga av de när jag ställde honom framför tallriken, men det fanns ju massa annan mat som var godare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0