Djur igen

Inte längesen jag uppdaterade sist men jag har inte mkt för mig idag.
Städades och donades klart igår och fick hjälp av sötsambo att plocka undan idag efter gårdagens filmkväll =)
försöker att inte gå in i köket så mkt alls på natten, så för första gången på mkt länge får saker stå framme när jag går och lägger mig! :O men dom plockas bort direkt jag stiger upp för då sover kottesakerna^^

var på djurmagazinet men dom hade inte kackerlackor så vetefan vad jag ska göra eftersom jag har slut :(
Köpte massa zofobaslarver iaf, dom är dyra men bra mat till kottar. sen måste jag ju klippa maskarna nu så dom inte kryper ut för john har fått tillbaka sin wormdish så nu får kottarna kryp på tallrikar och i vanliga skålar, och mjölmaskar är så pytte så är förbannat drygt att stå och klippa huvudet av 30 såna varje kväll! håller tummarna för att snövit käkar lite mask ikväll iaf, hennes och minis tur att bli instängda inatt så vincent får va ute och springa lite.
Kan inte ha båda burarna öppna samtidigt för då kan vincent gå in och tugga på bäbin så måste turas om att ha dem instängda även om jag inte gillar de.

Ska byta i vincents bur ikväll och resa lite i snövits, kan ju inte byta spå i i den buren eftersom jag inte vill flytta på dem och inte ändra om för mkt så har lyft på locket en gång och plockat bort de värsta bajset och känner på lukten att nu är det dags igen.

Förlåt för att jag bloggar så mkt om djuren hela tiden, jag vet att det blir drygt för er att läsa eftersom det kanske inte är så intressant. MEN jag bloggar för mig och ingen annan och då blir det att jag skriver om det jag har i tankarna och det är mest djuren faktiskt. Ska avsluta detta inlägg och skriva ett om mig och om typ människor nu för det kanske behövs lite variation här ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0