Dagen

Var på stan med min killääää en sväng. Kollade resor, gamerlurar te honom och en ny datamus till mig, vill ha en rosa^^ Slutade med att han köpte sig ett par nya lurar iaf så jag fick hans gamla, weiii!. Bättre ljud än högtalarna när man kollar serier så brukar sno dem hur som helst + att man inte stör john när han sover för att han jobbar kassa bajstider osvosv.

Jag har plockat och rengjort lite här hemma också, när jag plockade lite i snövits och minis bur så tänkte jag att jag skulle försöka mig på att ta kort på bäbin och jag fick en jättefin bild. Lägger dock upp dem i ett separat inlägg för nu tänkte jag få ordbajsa klart om min dag.

Mamma och linus kom precis när jag höll på att fota så dom fick se den lilla in action (inte så mkt action eftersom han mest bara låg där ihopbollad och var söt. ^^)

Mamma och linus hade med sig mat och john kom hem precis när vi hade dukat =) Käkade, surrade, john bjöd på glass efter maten och jag bjöd morsan på en kopp kaffe.

På kvällen drog jag till laban och kollade film och nu är jag hemma igen. Har hunnit mata hugo och ska nu göra klart lite stuff vid datorn, sen ska jag och pojkvän sätta oss i soffan och käka piggelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0