confession

Ska erkänna ngt pinsamt idag, körde ju upp till luleå igår klockan åtta på morgonen skulle hos en läkare. Hade tid 9.30 men hade ingen aning om vart jag skulle och är jävligt glad att jag for så tidigt. Jag kom mig iväg från piteå kvart över åtta och var där kvart över nio för att jag fick yra runt så mkt, jävla krångligt kvarter!



Jag i bilen, solen sken iaf så det var riktigt mys =)

Iaf nu till det pinsamma, varför jag skulle dit. Jag har ett tag haft en liten vårta på högerhanden, frös den på björnen efter att ha prövat att döda den hemma några ggr eftersom jag tkr det är skitäckligt. Man hälsar ju med högerhanden så hur trevligt är de liksom + att man känner sig gode grose. Efter jag frusit den kom den tillbaka (vafan?) Denna gång vart den 3ggr så stor, torr med svarta prickar i och gjorde svinont. 9mmx9mm var den när jag kollade den på vårdcentralen.

Nu har jag bränt den jäveln med laser så kmr den tillbaks nu så lovar jag att jag kmr klippa och gröpa ur skiten själv för jag är förbannat less.

Hon som bedövade den sprutade in typ 1/3 av sprutan, blev en stor bula och sen var halva högerhanden bedövad resten av dagen, trevligt? Iaf det var min pinsamma confession.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0