cola, straff och sömn

Kände mig ju hängig igår så jag unnade mig en cola. Sket dessutom i att gå ut och gå då det blåste så mkt. Ångesten jag har över detta idag alts! känns som att jag har gått upp typ 2kg. Så idag ska jag straffas. Blir att gå dubbelt så långt som jag brukar, minst. Funderar dock på hur jag ska klä mig för detta då det är minusgrader men inte verkar blåsa. Brukar ha långkallingar och det brukar bli varmt efter ett tag. Slutar väl med att jag svettas sönder som vanligt.

Sover så sjukt dåligt just nu och har så jävla ont i axlarna, fyfan säger jag bara! Så känner mig helt jävla körd idag också, hade velat sova längre men det går ju bara inte att somna om när man har så ont och inte hittar nåt bekvämt sätt att ligga på. Funderar på att börja ta Theralen men blir så jävla dåsig dagen efter vilket är anledningen till att jag inte tar det längre. Men har en flaska hemma så får se hur jag gör.

Men nu får jag väl slita mig från datorn och gå ut en stund fast jag är i zombiemode. Kanske blir piggare om jag kommer mig ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0