blah blaha

jag är så grymt uttråkad, rastlös och lite deppig såhär mot kvällen. Var smma sak igår, måste sluta med redbull tror jag.

Jaja, trodde det skulle bli skönt att få vara ledig en stund nu när min praktik är slut men jag har jättetråkigt på kvällen.
På förmiddan är det jätteskönt att kunna sitta vid datorn och att kunna ta en promenad eller hälsa på nån eller gå på stan en sväng, men på kvällen finns det ingenting att göra för alla jobbar osv.
När jag hade praktik var jag så trött på kvällen att jag bara orkade se lite tv och sova typ. Då klagade jag över det ist. Man blir ju aldrig nöjd.

Ska väl ge efter då, fixa mat till kottarna och sen lägga mig och läsa hem och hyra eller nåt annat bajs. Kolla om det är nåt meningslöst på tv typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0