Babbel

Idag ska jag hitta på nåt spännande! vet bara inte vad än ;) Vill verkligen gå ner till stan och köpa nån presen till syster som är från bara mig. Hon fyller år på torsdag, men jag hinner inte få mina pengar innan dess. :/

Funderar på att gå ner till stan ändå och bara kolla runt lite, kan väl va typ trevligt. Vill gärna ha sällskap dock, eftersom det är så mkt roligare att gå på stan om man går med ngn annan.

John retade mig igår eftersom jag skriver som en nybörjare på SFI typ. Men det får ni leva med :P

I övrigt ska jag tejpa för springan under spisen och frysen idag, eftersom kottebäbi snart börjar ge sig ut på egna äventyp och är så liten att den kan pressa sig in under typ allt.

Skura badrumsgolvet står också på listan eftersom vaktmästarn var här och böt kran i duschen. Han tog ju inte precis av sig skorna så det är skitigt as hell.

Han var dock riktigt trevlig och frågade om vi hade nån stor läskig hund. Nej några reptiler och nå kottar svarade jag. Då ville han kolla på våra djur och de fick han såklart =) Är typ stolt mamma när jag visar upp mina bäbisar ;P

Vill hitta på ngt idag medan det är ljust ute, blir glad av solen. Är väl oftast på kvällen man hittar på saker eftersom folk jobbar och har sig men jag är ju hemma always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0