Animals

Jah, kollade boet idag (kottarna ofc) och det är bara en unge kvar, snövit har dödat och ätit upp den andra :/:/ *sad* Känns som att visst man kan inte göra ngt men jag är ännu nervösare över den andra nu för nu är det bara en kvar liksom! vill att kottebäbi ska klara sig och tulta runt i köket osv, kmr va skitgullig jue!



Bild på nyfödd kottebäbi, en dag gammal

Hade ut hugo en sväng när laban var här men han var jätte på G! så gick typ inte att hantera, som jag säger: -dit hugo vill gå dit går man. Han är stark som fan och har gått upp massor sen han kom hem till oss (vet inte hur mkt men ska skaffa en våg för alla djuren asap, typ imorogn =))



Jag och Hugo en dag när han kände för att vara go

Funderar även på att sänka värmen i hans terrarium så han ska lugna sig lite, tänker itne ha en så stor orm som jag inte kan kela med ju! Idag var han inte alls go utan ville bara kräla omkring och kolla in allt och han är så TUNG att lyfta när han far dit han inte ska va. Sen väste han och hade sig lite och även om det itne är så farligt så vill man ju inte att han ska tugga på en, han har gjort utfall mot mig en gång men det var när han bodde i butiken och matvägrade. Är inte säker på detdär me värmen för nu äter han ju äntligen! så får vara såhär en stund till så han får äta upp sig ordentligt :D

Sigmund bet mig sist jag tog ut honom, misstänker starkt att kottebäbi luktar massor och att det är en del av anledningen till att våra ormar är jävligt på G när vi tar ut dem. Sen är sigmund lite hungrig, han fick en liten råtta men den dög visst inte (matsnobb)


John och Leo,         Jag och Sigmund,   Tommy och Vincent,    ZenHugo.

Bilder på några av våra monster^^

Btw så är vincent världens finaste kotte! I just loooove him! han är go och snäll och söt osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0