Abstinens och massa annat oviktigt

Jag saknar allt jag gett upp. Här kommer en lista på saker jag slutat med som jag annars tryck i mig minst 2ggr i veckan:

*chips
*ostbågar
*strips
*cola
*redbull
*dressing
*smältost
Senaste jag bestämt mig för att sluta med är:
*hamburgare (har alltid bara ost på mina burgare) Fick veta hur jävla många kalorier det är i en vanlig burgare igår!
*popcorn (blir oftast smörpopcorn och hur bra är det ens)
*saft

Jag har mer viljestyrka än jag någonsin trott om migsjälv och sen har ja ju john som stöttar och pushar mig.

Sen har vi ju mitt älskade nikotin. Är fortfarande på 4 portioner per dag och står och stampar där. Är jättesvårt!

När 4 portioner räcker utan att jag vill gråta funderar jag på att försöka klippa helt. Bara testa och se om det går typ helt utan eller med 1 snus eller nåt. Måste pick up the pace nu.

Det är nämligen så att när jag vart helt snusfri i 3 månader får jag lite pengar av mamma och om 3 månader är det juni.
Då blir jag utförsäkrad och utan pengar, eller ca 3000-4000/månad kanske jag skulle få om jag förstått dem rätt men jag vet inte.
Eftersom jag har räkningar på över 3000 varje månad så skulle ett litet tillskott i kassan verkligen behövas. Man vill ju kunna leva också, och jag vet inte ens om jag får tillräckligt till räkningarna så,....

Oh och jag har bytt parfym idag också. Tillbaka till Ralph Laurens HOT. En favorit som jag använde skitlänge och nu är den tillbaka. Njuter av hur gott jag luktar atm ;P

Ska städa upp mitt ansikte lite innan det är dag att bege sig till enheten. Ser hemsk ut och ikväll ska man ju på kalas och då bör jag ju se anständig ut, systeryster fyller nämligen 21 år! grattis till henne =D

Jag längtar så otroligt mkt till i maj då jag och mamma ska till stockholm. Vi ska äta gott, bo på fint hotell, träffa släktingar, gå på musikal och shoppa =) Ska bli mysigt att bara rå om min kära mor i några dagar också :)

Nej nu ska jag slita mig och gå och fixa håter och kladda på lite smink :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0