.......

vet inte, ångesten bara river och sliter i mig. Känner mig så jävla ensam. Alts typ ensam i världen inte bara ensam hemma atm känsla. Utan som att allt är så stort och tomt och jag vet inte,.....

laban skulle komma förbi när han hade käkat, behöver det känner jag, en sann vän nu när jag mår dåligt. Det värsta som finns är när ångesten kryper på och man sitter själv, blir så otroligt jobbigt då, samtidigt vill jag inte vara bland massa folk. Jag känner mig otrygg.

Borde städa och ta tag i massa saker men jag orkar inte, har iaf diskat idag så ger migsjälv en klapp på axeln för det och så skjuter jag upp det andra ett tag till. :P

jaaaaaaaaaaaa,.... borde ju verkligen rengöra hos kottarna, nackdelen med att ha djur är att man inte kan skjuta upp skötselan av dem bara för att man mår dåligt. Om det är skitigt hemma nån extra dag gör inget men djuren måste ju få städat ändå. Så jag har ju det som ska va gjort innan läggdags idag. Annars så är jag jävligt sugen på nåt,.. men jag vet inte vad, nåt ätbart. Typ allt och inget just nu,.... Så vet inte riktigt, om jag borde laga mig nå mat. kanske,....

så jag borde alts äta, städa och kanske göra mig lite i ordning. Får se om ja lyckas me nå av de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0