dagen och klädproblem

idag har vart en väldigt bra dag, började me massa möten och tider att passa på morgonen så blev en tidig start på dagen men det gör inte så mkt^^

runt 12-13tiden mötte jag upp med rajje och anna i badhusparken och solade och surrade en stund :) Svettades massor!!

skulle iväg på vårdc kvart i tre så drog strax före de. Hämtade fredrik efteråt och så drog vi tbx till badhus där vi stannade i typ en kvart kanske :P

Fredrik var sugen på salladsbaren på ica så vi gick och köpte sen lunch/tidig middag. Satt oss på södra och käkade och slöade. Sen blev de öjebyn och hämta fredriks kavaj eftersom han ska på bröllop på lördag!
For förbi slö och försökta få ut honom ur källaren men han vägrade :P

Så vi drog till södra igen och mötte upp med dimman, jan och respektive.
Dom grillade så vi blev inspirerade.
Ringde nina, mötte upp på ica, handlade och stressade som tokar för att hinna hem i tid så john kunde köra oss te slö påväg te jobbet (han jobbar natt inatt också)

Blev alts grillning och slåss mot mygg. Vi hade myggsprej men effekten verkade avta efter ett tag så man fick sprej på sig ett nytt lager lite väl ofta. Hade en trevlig kväll och maten var supergod.

När det var dags att dra hem hade jag och fredrik planerat en nattlig promenad men efter maten blev han för dåsig och hakade på skjutsen som nina hade fixat. Så jag traskade själv. Riktigt härligt ute! :)

Kom hem och har plockat undan lite och diskat berget me disk som vi hade. Allt rymdes inte i diskstället så blir å diska omgång nr2 när den första har torkat.

Har problem med garderobsplats just nu så vi har kläder överallt. De rymms helt enkelt inte i garderoberna och då måste jag avslöja att jag har 4 garderober helt själv. ÄNDÅ har man aldrig ngt att ta på sig.

Ska rensa ut dem ordentligt nu för är så mkt ja inte använder som jag behåller av olika anledningar ändå. Sen ska högen gås igenom av vänner och bekanta och det som blir kvar hamnar på kupan. Gör alltid så, att de som vill ska få gå igenom högarna och se om de hittar nå^^

ska bli skönt att få plats för det jag faktiskt använder och inte ha så mkt som bara ligger och är ivägen. blir lättare att klä sig på morgonen om man inte behöver gå igenom massa stuff som man inte använder innan man hittar den tröja man letade efter osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0