trött

Jag har massor att göra här hemma men jag känner som vanligt att orken är på lägsta möjliga nivå. Sov inte många timmar inatt och sov förjävla dåligt, drömde mardrömmar. Kröp ihop hos john då ja vaknade av dem.

Sen for jag på tanjas studentlunch och somnade i soffan, mkt trevligt av mig. Kom hem och gick och la mig i sängen, somnade direkt. Drömde fler mardrömmar,...

Klockan sex väckte john mig så vi kollade lite tv, åt och gick till statoil. Sen vare dags för honom att fara te jobbe.

Har sorterar lite tvätt, annars har ja inte gjort så mkt alls sen han for, kollat tv och nu sitter jag här och försöker undvika alla sysslor jag måste göra :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0