trött-svammel

Dygnar för att få till min dygnsrytm igen. Funkar inte att ställa larm för jag stänger bara av de och somnar om och john är inte så mkt bättre.

Vill inte sova till typ tre varje dag. Vi vaknade klockan 6 på kvällen för att tag sen. Värt att sova bort riktigt hela dagen?

Så nu får jag hålla ut och hålla mig vaken. Sett 3 filmer på raken. Ser dem vid datorn sittande i fåtöljen, fast vi har datorn kopplad till tvn. Vill inte ligga i soffan och kolla film på tvn för då kmr jag somna.

Funderar på att tanka nån mer film, visst man kan alltid se om serier och filmer. men är bättre om ja ser nå nytt för då äre intressant och jag håller mig vaken

Sen har jag en bok jag inte läst. Men är lätt att man somnar om man ligger och läser. Så ska läsa den i duschen. Vi har inget badkar (min största sorg med att ha lämnat KG typ) så jag brukar sitta i duschen och läsa böcker och tidningar.

Ska hälsa på mormor också men samtidigt vet jag inte om ja orkar de. För om ja är trött kmr jag säkert inte riktigt orka med massa surr och stuff. Samtidigt som jag längtar massor efter min mormor atm.

Är tillåten en pn mitt på dagen så får se om jag känner att jag behöver ta ut den eller inte. Just nu känns det lugnt så länge jag inte stannar upp nå typ.

Känns drygt att klockan är halv nio på morron. Samtidigt som det känns som att: jäjj klockan är halv nio på morron. För nu är vi inne på den nya dagen och jag sitter inte vid datorn mitt i natten och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Nu är det söndag på riktigt och inte bara natten mot söndag :)

Ska hitta ngt att sysselsätta mig med, har en väldig längtan efter att gå ut,... men vars ska man gå? och så blire jobbigt me kläder för det är kallt ute men det kmr bli för varmt sen när man fått upp farten osvosv.

Jag håller på att bli jävligt sjuk också känner jag, har feberkänsla och ont i kroppen och halsen vill typ döda mig, grrrrrrejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0