tankar bara

Vet inte riktigt vad jag ska skriva som vanligt men det brukar rulla på ändå.

Känns lite som att jag är åsidosatt, inte ute ur bilden men inte lika viktig längre och vet inte riktigt vad jag gjort som är så fel.

Éller vet vad jag börjat göra lite smått på sista tiden som kan fått personen irriterad. Men jag gör inget fel, jag tänker bara mer på mig själv och att inte böja mig. inte så att jag inte ställer upp, men jag gör inte längre vad folk ber mig om konstant bara för att vara snäll om det får mig att känna mig utnyttjad eller så.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men tjänster och gentjänster. och jag har väl inte kännt att jag får så mkt tillbaka som jag gett i form av småtjänster osv. Jag vill vara snäll och hjälpa till, men jag vill inte att folk ska ta för givet att jag gör saker, jag vill känna att folk tkr att det är uppskattat och att folk i sin tur vill göra samma sak för mig.

tror de flesta håller med om att man ska ge och ta ungefär lika mkt :)
Men vet faktiskt inte om det är jag som nojjar och personen inte alls tänker på ngt speciellt om mig. Att jag fortfarande betyder lika mkt och inte bara uppfattat det själv.

Nog om detta. Nu har jag fått skriva av mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0