svammel bara som vanligt

Idaaaaag, var jag cp-trött på morgonen, åkte me john till jobbe bara för att ja behöver bilen idag, ska och handla och även om det är ok att gå till willys så orkar jag inte släpa maten hem sen igen, är för svag. :P

Skrivit en lista på allt som borde göras här hemma och den blev inte kort. Får se hur mkt av den jag orkar göra idag.
Går ju faktiskt att portionera upp det. Vissa saker tar inte så lång tid så dem ska jag försöka göra iaf.

Annars har jag absolut inga planer, är jättesugen på att dra upp till luleå men vet inte riktigt varför, vill shoppa, har inte köpt nå kläder sen sthlm. Köpt väldigt lite kläder de senaste månaderna (om man inte räknad med sthlm då jag shoppade som en galning typ.)

Ska till af klockan 13, mkt spännande....

Joh! jag har nog blitt av med kottebarnen också! om inte familjen drar sig ut så skickas dom ner om ganska precis en månad. Åh så skön och en bra familj verkar det vara också =)
Måste dock ringa norwegian och kolla upp lite saker.

Är min moster som tar ner dom när hon far hem igen. Dom kommer upp och hälsar på mkt snart, ska bli jättekul att träffa dem igen :)

Sen kommer morbror med familj upp också! Har inte träffat dem på tyyyyyyp, 3år? eller ja vet inte men längesen äre iaf. Så barnen har hunnit bli stora också :O


Är sugen på skräpmat, gick jättebra där ett tag men i lördags åt jag sunes och sen dess har jag vart sugen på just sunes,.... Fail. jaja får fortsätta kämpa emot,...

Köpte en daimglass idag, äter typ aldrig glass,
hade blitt andra för sommaren, meen självklart tappade jag den i backen direkt jag öppnat den, hann inte ta en bit ens.

Typ ödet eller nån jävla grekisk gud som bestämde att jag INTE ska äta glass, john tyckte jag skulle köpa en ny men jag skiter fan i det.
Tappar jag en så är det inte meningen helt enkelt.

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta idag, har inte kommit fram till nå ännu men det löser sig. När man blir tillräckligt hungrig så brukar man komma fram till ett svar.

Borde fara in till stan nu men vet itne om jag kmr hinna allt innan jag ska på af så lika att göra det efteråt, så jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva 1½ timme,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0