skärpning!

Jag är riktigt stolt över att jag lyckades ta mig upp klockan 7 imorse efter 2 timmars sömn.

Har tvättat 4 maskiner och nu är tvätt tiden slut. Meeeeen, jag har bokat en till direkt efter så jag får göra bort ALL tvätt idag, känns så meningslöst att tvätta igen om typ 2 dar. Bättre å göra bort skiten.

Så halv 4 är jag klar med tvätten och då ska jag och åke ut och promenera har jag tänkt. Skulle ringa när jag hade  tid så skulle han ta en pluggpaus och traska med mig. Blir långa rundan vilket känns tungt i värmen men det behövs verkligen.

Har syndat litegrann varje dag, inte mkt men alldeles för ofta så nu blire stängt här. Godsaker en gång i veckan och aldrig mer än 35gram.
Ska sluta med energidrycken också för jag misstänker att den är en stor bov i detta. Har druckit typ 3st/dag i en vecka nu.

Jag hatar när jag får svackor för det gick ju så bra! Legat på 58kg och nu ligger jag på 59 igen och har gjort det i några dar. 1kg upp igen känns tungt.

Men john peppar mig, han säger att det är okej att ha svackor så länge man tar sig upp igen. Jag håller med faktiskt, Ingen kan vara perfekt jämnt. Så nu tar jag mig i kragen igen och håller tummarna för att dethär irriterande kilot försvinner lite snabbare denhär gången.

Förra gången tog det jättelång tid innan jag kom ner från 59. Men försöker intala mig själv att det åker bort snabbare när jag redan tappat det en gång och inte haft det på kroppen så länge.
Vettefan om det ligger nåt i det alls eller om jag bara svamlar. Men jag måste nog tänka så för att inte bli alltför depp över att viljestyrkan sviktade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0