sängen

Ska lägga mig i sängen nu, john frågade för 20 min sen men jag är inte snabb, är inte han heller så det är ok :P

Imorgon börjar ju john jobba som sagt så jag ska åka med honom in till jobbet och sen gå hem från bojjn. Känns som att det är dags att röra sig ytterligare lite mer nu.
Har ytterst dåligt samvete över de senaste dagarna. Har slarvat bort min viljestyrka så måste hitta den, minns bara inte vart ja la den sist :P

Förutom det så väntar jag samtal från alfa imorgon ang. praktik. Är lite både och, känns jobbigt och stuff eftersom jag vet hur körd jag kommer vara, samtidigt som det känns spännande och kul att få göra nå.
Sen känns det ju totalt värdelöst att jag kmr få så lite pengar. Får lika mkt för att sitta framför datorn, vara ute i solen och träffa vännerna. Hmm,...

jah och så ska man på soc imorgon, vi ska ju egentligen dit tsm men john jobbar så jag får gå själv.
Har plockat ihop alla papper klart idag. Fick inte ens i allt i ett kuvert så,.... lite papper blev de ju.

Måste upp tyyyyyp,... halv 11 imorgon så hinner ändå få endel sömn.
Vi brukar ju dock aldrig somna direkt utan liggar och pratar om allt och inget ett tag, älskar det.
Bästa stunden på dagen typ när jag får krypa ihop i hans famnoch lyssna på hans röst och berätta om alla småsaker från min dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0