Nu kmr jag väl ändå fixa dygnet!!!!!

Jah, nu är klockan snart fyra. Jag har sovit 2 timmar, mellan 11-13.

Tänkte att det var bättre att ta min pn tidigt ist för att somna klockan sex på kvällen typ. Plus att jag såg en film som helt enkelt inte var tillräckligt intressant så mina ögonlock föll bara ihop hela tiden.

Orkade inte se klart filmen sen heller, tog bort den och började på nästa. Är inne på min 5:e film nu så har inte gjort så mkt annat. :P

Gick en sväng till ica strax efter förra blogginlägget. Akta jobbigt det kändes men var nog bra att röra på sig lite så man håller sig pigg osv.

John somnade nån gång strax före mig och har fortfarande inte stigit upp ur sängen så vi får se om han lyckas somna ikväll. Han sover inte riktigt utan ligger och halvsover och slöar. Vilar.

Jag har bestämt att nio ikväll är en alldeles lagom tid för att gå och lägga sig. Jag tror att jag kan hålla ut till dess. 5 timmar kvar.
och så behöver jag inte vakna mitt i natten för att jag gick och la mig för tidigt. Hatar att vakna mellan 5 och 7 på morgonen och ha sovit klart.

Antingen stiger jag upp - och då finns det ingenting alls att göra så jag blir uttråkad som fan. Eller så ligger jag kvar och somnar om - men då sover jag så sjukt oroligt och dåligt att det inte är värt de.

runt 9-10 tiden tkr jag är lagomt för mig att stiga upp atm. Jag har gjort det förr och jag mådde bra av det. Gick och la mig runt tolvtiden för det mesta. Fick oftast sova mina 7-8timmar så det fungerar bra för mitt psyke och min kropp.

Stiga upp bara liiite före de flesta jag känner och börja dagen med en promenad. göra sig iordning och sen var det lagom tid för att ringa nån. utan att riskera att få fan för det eftersom klockan ändå var runt tolv så det var dags att stiga upp.

Fan alltså om detta inte funkar nu när jag har suttit uppe hela natten.
Är fan för gammal för att dygna, känns drygt å jobbigt nu när man är 23år. Gick skitbra för typ 3-4år sen.

Menmen åldern börjar väl smyga sig på en, dags att börja pensionsspara, tänka på framtiden och göra investeringar? :P

Nej nu kör jag igång en till film och efter det ska jag nog ta mig nåt att äta.
Blir nudlar och karré idag hade jag tänkt. Men får se om jag orkar göra det eller om det känns som för tung mat. Isf har vi mackor hemma eftersom jag köpte nybakat på ica imorse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0