nattätarn ;P

Hemma och hungrig, blir å käka typ revbensspjäll!! har några färdiggrillade från ica kvar.
Imorgon blir det dock riktigt grillning! ska bli jävligt nice, håller tummarna för strålande sol imorgon så det inte blir så kallt att vara ute på kvällen =)

Efter maten blir det mysa lite med min killää och sen hoppa i säng.

Funderar starkt på att klippa mig imorgon om de finns nån dropin tid på puls.
Måste toppa och vill fixa min cp-lugg som bara hänger. Visste inte va ja skulle göra me den förra gången ja var hos frissan så vi gjorde inge alls. Men nu vet ja hur ja vill ha den :D

Så jag måste lyckas ta mig upp och iväg i tid om jag ska hinna få nån klipptid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0