mkt man borde göra

Är lite nere idag för jag känner mig jättestor. Men så går det när man inte håller sig i skinnet ordentligt.

Inatt tänkte jag städa upp i lägenheten men nu fastnade jag ju här så måste slita mig innan orken rinner bort. Är verkligen dags att ta tag i det ordentligt för jag har inte orkat på flera veckor. Bara blivit lite småplocka här och där typ.

Sen har jag köpt nya blommor att ha i köksfönstret så måste hitta nå lämpliga krukor. Lyktorna jag tänkte köpa var slut :'( Blev skitbesviken faktiskt. Dom hade vart så fina i köket. Men men får hoppas att dom får in fler^^

Vet inte riktigt hur jag ska lyckas flyttat terrarierna själv. Skulle behöva hjälp för dom är ganska tunga... Men vartfan hittat man ngn som vill hjälpa en att möblera om klockan tolv på natten liksom? :P

Ska göra en ritning och ta lite mått så vi kan börja bygga om storterrariet till flera små. Kmr bli så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint men jag har inte tagit mig för att göra ritningen ännu och det är ju som steg 1 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0