midsommar och shiet

Gjort massa tråkiga ärenden idag, ska på soc på måndag så var tvungna att fixa alla papper,... suck.

Nu har vi nästan allt i den gigantiska högen.

Sen har ja vart ut me åke på promenad, strax över en timme och jag måste säga att min kropp inte var lycklig. Men jag tvingade den! :O för vi käkade på max idag och jag käkade strips,..... illailla men ibland så lyckas man inte motstå frestelsen. mänsklig som man är.

morgondagens planer är klara, eller inte klara men kommit så långt att de duger.
Förmiddag - lunch hos farmor klockan 11 (!) blä så tidigt och före de ska man hunni fixa till sig de mesta me sminke och håre osv.

Efter lunchen blire mest troligt ut och köra mc med far min en sväng =)=)

Middagstid (oklart riktigt vilken tid än) blire grilla hos mormor me släkten och dricka lite vin me mamsen.

Efter middagen blire fara te slö och umgås med honom, fredrik och madde :) mkt trevligt. Eftersom john ska va nykter kör han och vi drar mest troligt vidare till nån fest, men vet inte vars än.

så de blir nog en bra midsommar detta år^^

Nu ska jag hitta nåt extremet slött att göra, känner jag misgjälv rätt blire gamla modern family avsnitt och superlata sig framför datorn. Fast först måste jag marinera köttet inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0