Maten

Just nu är jag jävligt less på att alla ska kommentera vad jag äter/inte äter, hur mkt jag äter/hur lite jag äter.

Såhär är det. Har jag bestämt mig för att äta eller inte äta något så är det bara jag som påverkas. Ger det dig någonting att jag äter strips till maten eller inte? gör det någon skillnad för DIG över huvud taget? nä just de.

Blir du inte lika mätt om jag tar en liten portion? nä precis.

Spelar det någon roll om jag ogillar/inte tål någonting? Måste jag ens förklara varför jag inte äter något specifikt. Behöver någon annan än jag ens bry mig om det? Nä det var väl det jag tänkte.

Så låt mig förfan göra vad jag vill och låt min mat va ifred.

Kommentarer
Postat av: emma k

vem är på dig om dina matvarnor?

2011-06-15 @ 13:04:49
URL: http://myrulesmylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0