hungrig, varm, glad

Gick till öjebyn när ja vakna. drack massa läsk och festis igår så var tvungen att röra på mig litegrann iaf. Satan så varmt de var!!

Tog bilen hem och så kom fredrik förbi på en kaffe.

Nu blire hoppa i duschen och tvätta bort allt äckel. Sen måste jag fixa nå käk också! Blir palt eller köttfärssås och spaghetti till middag :D nom nom nom.

Ska plocka upp utemöblerna så man kan sitta på våran blåsiga balkong också. + att jag har massa annat jag måste fixa med här hemma. Trist att stanna inne en sånhär dag men men.

Köra möbler till tippen åt nina ikväll också.

Madde och fredrik kommer mest troligt förbi och kollar film ikväll, hyrde 3 st igår men orkade bara se en så blir fortsättning ikväll =)

Gårdagen var mkt trevlig. Var me john på grönan, badade, läste tidningar och hade picknick.

Sen for jag med åke och hans familj till deras vänner på stugan. Grillade och kollade film och surrade.

Fredrik och madde kom på kvällen och så såg vi en crapig film och skrattade mkt.

nicenice, som vanligt glömde jag att ta bilder på allt, trist de. menmen.

Jaja duschen vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0