Gårdagen, Dagen och Min Fina Kille

Gårdagen var mkt trevlig. Middag och lite dricka med familjen hos mormor och sen avslutades kvällen med fest hos dimman och anna. John gav efter för grupptrycket och hämtade sitt dricka hemma. Bröt därmed sina 37(!) veckor nykter.

Idag har jag var seg som fan, sov en timme mellan 6 och 7. Sen ytterligare en timme mellan 13 och 14. och så runt en timme mellan 16 och 17 tiden. Har annars kollat gamla serieavsnitt och legat i soffan. Spännande dag.

John har vart underbar, lämnat mig ifred, tröstat mig när jag vart ledsen (tappade ett glas när ja vakna och visste inte va ja ville äta när han skulle iväg å fixa käk så jag hade en mindre gråtstund. Säkert för att ja sovit så lite, blir väldigt känslig då.)
Han gick och hämtade bilen, for runt både till mamma och fixade, handlade och kirrade mat. Jag har en sjukt bra kille, tror ja behåller honom ;)

Kvällen fortsätter i soffan iklädd mjukiskläder och kolla på serier eller film. Blev medbjudna att käka och dra te skeppe me fredrik och co. Men passade på det, känner mig inte i form.

Ska kolla om en film ja velat se finns i annat än TS nu hade jag tänkt. Annars får jag leta vidare om det finns nån annan film ja känner för å se. För nu har jag sett alla gamla modern family avsnitt, och det är enda serien jag kände för att se om atm.

Blir förhoppningsvis en tidig kväll ivkäll, ska försöka vrida tbx dygnet eftersom john börjar jobba på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0