fyyyyyyy

Somnade på soffan igårkväll, vaknade efter 2 timmar, då var klockan tolv och det var bara flytta över till sängen, slocknade som ett ljus igen och steg upp för typ en kvart sen.

Är superslö och gissar att det beror delvis på att jag sovit för länge helt enkelt.

Ska hoppa i duschen snart och försöka vakna till lite, sen ska jag ut och traska, låååååångt typ,.. eller jah,.. ska ut och gå när jag är klar och sen ut med åke ikväll, sona för mina synder. Alkohol och skräpmat.

Sen blir det inte dricka på väldigt länge, för även om jag hade trevligt känns det inte värt det då det är onyttigt + att man äter skräpmat på fyllan oftast,...

Så up and away ist för att slösa tiden framför datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0