fått gjort typ 1/6 del av jag borde göra,.....

Plockade ihop lite här hemma och sorterade endel tvätt, men inte all.

Sen tog jag mig en pn och efter de for jag på af, förbi nina och så var vi och handlade på willys och dollar.

Hunnit hem, mata ormarna och käka då jag kom på att jag hade glömt tidningarna jag köpte på willys :O Så jag räjsade tillbaka och som tur var fanns dom kvar^^

Nu är jag väldigt jättetrött så blir nog en till nap och sen får vi se om jag gör nå vettigt innan det är dags att hämta john från jobbe. Borde gå ut och gå en sväng också men känns skitjobbigt just nu. Får se om orken infinner sig senare.

Är som vanligt sugen på nå snacks men idag är det verkligen ALLT kag vill ha. Glass, ostbågar, skräpmat... och mormorssaft. och nu när jag dessutom är ganska mätt :O Min kropp gör fan revolt eller nå.

Får härda ut och stå emot, går ju bra för det mesta faktiskt så ska nog klara det denhär gången också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0