Dagen

jahapp, vettefan hur det gick med mitt dygn. Gick och la mig klockan tio igår. Sov till klockan tio imorse (hade ställt larm) var astrött när jag vaknade, läste bok och kollade tv.
Höll ut till halva oprah ungefär (ca 13.30) sen somnade jag. Sov till och från till klockan fyra-halv fem. wtf?

Har hunnit städa kottarnas burar, plockat ihop här hemma, diskat och skurat köksgolvet. Så det var fresh här typ 30min, sen hade kottarna bajsat massor så nu luktar det värre än vanligt.

Jejj,.... Blir att skrubba buren imorgon också.,... Nu har jag dock inte vart så dum att jag fyllt på me nytt spån eftersom jag blir så juk när ja ska byta. Fick mini anfall idag när jag rensade.

Har iaf hunnit litegrann idag.

Nina och Atlas kom, vi kollade en film,... den sög. Så vi tankade en ny och under tiden introducerade jag nina för modern family. Den andra filmen sög som rysare men man ville ändå se hur den slutade rent handlingsmässigt.

Nu borde jag gå och lägga mig men vet inte om jag är redo. Har alltid massor jag vill göra på natten. Såna här ovettiga grejjer som att läsa i duschen eller kolla en film eller serier på datorn. 
Så just nu vill jag alts både läsa nya cosmo, läsa klart boken jag påbörjade imorse och så vill jag kolla gamla modern family avsnitt.

Så vafan,.. Imorgon SKA jag iaf boka klipptid och hälsa på min mormor. jag och pojkvän ska iväg och handla, jag ska köpa kryp och ormmat, mata mina ormar. och övertala åke att vi ska gå ut och gå. Även om det regnar. Kmr ta emot, som tur är så gillar åke regnet så blir nog jag som kröjmar ;P

Så dagen imorgon blir inte lika stillasittande som den här vilket förhoppningsvis kmr göra att jag inte är lika trött under dagen och pigg på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0