Dagen och tröttheten

Idag har jag vart igång hela dagen. Lyckades somna runt fyratiden på morron och steg upp klockan nio.
Duschade och for och lämnade blodprov klockan tio.
Klockan elva hade ja tid på enheten.
klockan tolv for jag till fader och så drog vi ut med motorcyklarna en timme.
Sen hem och kasta ut alla kläder ja inte använder, ner i ikeapåsar och så for jag och kottebarnen till monika.

Kottebarnen fick vara i gräset för första gången och det var skitläskigt tyckte dom. gick mkt försiktigt och var mkt nervösare än i vanliga fall. Dom smakade dock på gräset och det verkade gå hem :P

När jag kom hem käkade jag middag och såg på price of beauty. Sen gick jag och la mig, skulle sova middag i en timme men sov typ 3 :P är fortfarande typ i en dimma, så sjukt trött. MEn håller mig väl vaken typ 2 timmar till innan jag går och lägger mig hade ja tänkt. Kommer säkert hinna bli pigg innan dess och inte kunna somna förrän typ 3 bara för att min kropp gillar att jävlas med mig :P

Blir oftast sjukt trött helt plötsligt och har vart så skitlänge. Håller jag igång så går det gnaska bra men så fort jag stannar upp kan ja typ somna på plats. Jävligt jobbigt faktiskt.

Tror iaf att jag lyckats vrida tbx mitt dygn eftersom jag var tvungen att stiga upp klockan nio imorse. Känns skönt de ist för att sova till typ fyra på eftermiddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0