Dagen och inredning

Idag, händer det typ ingenting alls såvitt jag vet. Eller iofs ska jag både städa upp lite här hemma, bara det värsta för mer än så har jag inte ork till. Tror jag, får se hur mkt som händer när jag väl börjar, kanske överraskar mig själv ;) Man kan ju hoppas iaf ;P

Sen ska jag och john fara och handla när han stiger upp. Ska både på willys och köpa massa mat för det börjar va lite tomt i kyl och frys, mest i frysen,... och så börjar vi har lite toapapper hemma och såna saker är ju som bra att ha.

Sen ska vi på djurmagazinet och köpa mat till våra monster.
och på dollar för jag ska köpa likadana ljuslyktor som jag har i vardagsrumsfönstret fast i svart och hänga i köksfönstret. Tror de kmr bli skitbra!
Ska he bort våran stora blomma som vi har där för jag lyckas inte hålla den fin. Mor ville ha den och göra ett försök och till skillnad mot mig så har hon gröna fingrar.

Har gjort om lite här hemma även om jag dragit ut på det under lång tid, men känner att jag börjar få till det mesta nu. Ska bara bort me alla terrarier och bygga in dem i stora terrariet som hugo vart i. Vi får en hel del mer plats och det ska bli jätteskönt! känns typ,... inte crowded här men inte så luftigt som jag vill ha det heller.
Blir kul att få ställa lite fina prydnader där och får upp lite tavlor på den väggen :)

Sen vill jag byta ut guldcirkeln jag gjort som händer ovanför soffan, med typ 3 stora avlånga tavlor, men har inte hittat några som jag fastnat för ännu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0