crap

Crapdag idag,

Började dagen med att åka me john te jobbe och sen gå hem. Gav upp hos mor och far eftersom mina skavsår dödade mig, tog fel skor i brådskan.
Köpte syrsor å nå tjaffs på dollar.

Sen hem och duscha, behövdes, och så på soc som upplyste mig om att jag inte får några pengar,.... jäjj

Fick svar på kotteannons :D MEN dom bor i sthlm typ så jag får inte ner kottarna för en rimlig summa. Sååååå,...
tjorvat massor för att kolla upp billigast alternativ. kulkul. Blir fan inte av med dom små liven. Vet inte vad jag ska göra,...

Orkar verkligen inte ha dem längre. Blir 3ggr så mkt at göra och massor med bajs på  golvet, det luktar konstant djur här och vincent är inte längre rumsren. Skitkul. Sen mår vincent bäst av att få vara ensamhusdjur. Han är mkt mer tillbakadragen numera. =/

Sååååå, nu vill jag på stan och typ tröstshoppa eller tröstäta skräpmat eftersom dagen känns crap. Men Får se vad som händer,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0