Vuxenpoäng.se

Din ålder borde vara 31.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Haha, är inte ens lite förvånad.
Vissa frågor sög ju dock svarsalternativen på menmen.

Kul att jag ser ut som 18, är 32 i skallen och kroppen är 65+

Har så sjukt ont i ryggen sen jag började med muskelavslappnande. Inte i axlarna och nacken. Tabletterna funkar ganska bra på de sättet.

Men i svanken, ajsomsatan. Vet inte vad det beror på, om det är för att jag sträcker på mig mer nu när jag inte "trycks ner" av axlarna som jag gjorde förut. Eller om jag bara känner det mer nu för att jag inte har lika ont uppe på ryggen. Tärt är det iaf.

Försöker att sträcka på mig ist för att säcka ihop som jag annars gör när jag står stilla, så misstänker att det är de som gör de.

Det är inget fel på styrkan i mina muskler i armarna och axlarna osv. Det sa sjukgymnasten. Men jag tror att jag måste träna upp magmuskulaturen och musklerna i lägre delen av ryggen. Tror dom är för svaga. Eftersom dom inte används på rätt sätt typ.

Tänker ändå fortsätta sträcka på mig. Ser snyggare ut och nu när jag inte är lika stor så känns det okej,  jag måste inte säcka ihop och dölja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0