Vill bort!

Jag känner att jag verkligen måste komma bort från piteå. Vill ta en roadtrip. Bara köra någonstans. Se nåt annat än denhär stan. Så skönt det skulle vara.

Vet inte vart jag vill eller vad jag vill göra. Bara bort. För nu börjar det kännas jävligt tungt igen.
Miljöombyte.

Känner mig så dum som överhuvudtaget klagar just nu när dethär tragiska har hänt. Dom säger ju att man ska få perspektiv av såna saker och jag är förjävla glad att mina <3 lever.

Men jag blir inte mindre sjuk för det. Min ångest blir inte mindre för det.

Känner mig instängd i piteå just nu. Samma människor. Samma drama. Samma skitsnack.
För det mesta gör det ingenting, jag har växt upp här. Det är hemma och piteå har alltid varit såhär.

Men nu behöver jag komma bort. Jag behöver det ibland. Jag bara är så.

Tror att jag ska använda endel av mina födelsedagspengar till nåt sånt. Att ta mig iväg. Tillsammans med antingen john. Eller så nå vänner, eller john och nå vänner. Eller nå. Jaja vi får se.

Känns så trist att mina få slantar inte räcker, att jag inte kan spara om jag gör nå sånt. Men just nu får man prioritera att göra nåt som man själv kan må bättre av.

Är väl ingen större idé att sitta hemma och må crap och lyckas spara pengar. När man kan göra nåt som man vet att man mest troligt skulle må bättre av och sen vara pank. Typ?

Känns så just nu iaf.

Räcker gott och väl med att dra någonstans i sverige. Skulle vara ganska kul och skönt.

Vi pratade ju om att jag, john, madde och fredrik skulle dra en resa till gbg. Vi kommer så bra överens alla 4. Så vi skulle ha skitkul.
och sen har vi boende i nässjö sa tomas. Det är bara 16mil till gbg så det är ju skitnice.

Hoppas bara inte det var tomma ord och fantasier från vår sida utan att vi faktiskt gör nå sånt till hösten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0