vårdcentralen >:(

Vaknat och duschat. Ska snart iväg till sjukgymnasten och sen leta upp nå käk. måste handla,...

Problemet med att jag ska dit så sent är att jag inte kmr hinna ringa vårdcentralen efteråt och få en tid idag.

Fattar inte riktigt att jag inte ens kan få en läkartid utan att hon som svarar bara säger att ja ska te sjukgymnasten. Har redan vart hos en sjukgymnast och et hjälpte ingenting. Det hjälper inte att träna mina axlar när problemet är muskelknutar och spänningar.

Har ju redan fått smärtstillande. 2009. Så vafan är problemet? Det är 2 år sen jag bad om tabletter sist vilket borde indikera på att jag inte försöka scora droger utan faktiskt har jävligt ont. Har försökt få dem att ge mig en läkartid i nån månad nu men dom vägrar. Idioter allihop.

Morsan och mormor säger att ja ska ringa cederkliniken ist. Så funderar på att göra det. Ska byta vårdcentral helt hade jag tänkt. Mest troligt till björnen, har alltid fått bra bemötande där.

Känns bara lite knarkarvarning om man ska börja ringa runt till massa olika ställen för att försöka få ut ett recept. Men dom tar en ju inte seriöst på furunäsets vårdcentral så va ska jag annars göra liksom.

Tkr det är ofta man blir dåligt bemött där. Synd att jag glömt va läkarn hette som skrev ut sist jag hade såhär ont. Han var skitbra och vi diskuterade olika lösningar. Han gav mig receptet först och skickade sedan en remiss till stepin. Tyvärr funkade ju inte det men han tog mig iaf seriöst.

Grejjen är den att jag lever med kronisk smärta i axlar, nacke och rygg. Har alltid ont, mer eller mindre. Äter alvedon varje dag för det. Men ibland blir det riktigt jävligt och det är då jag skulle behöva nå starkare tabletter. Kan inte sova ordentligt. Blir grinig som fan. Sen har jag inte kunnat använda halterneck eller bhar som sitter som de ska. Måste alltid ha banden över axlarna på för stort.

De gånger jag använder push-up bhar så har jag svinont. Men ibland vill man ju ha lite tuttar ändå, typ på vissa fester å så. och min edhardy bikini är halterneck. Men den används sällan. Surt som fan att vanliga kläder ska göra ont. men kan inte göra nåt åt de.

Nä nu springer jag iväg och köper snus innan jag ska vara hos hojjna. Action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0