Vårdcentralen..........

Vaken.
Vet inte hur många timmar det blev inatt. runt 6 typ.

Ringde vårdcentralen om att jag har så ont i ryggen och att de muskelavslappnande pajjar min mage.

Hon frågade hur akut jag ansåg att det var(!?)
Idiot. Jag har ont som fan och det enda som lindrar litegrann gör att jag har superont i magen och att den inte funkar som den ska. Vafan tror du själv?


Fick en tid på måndag. Tror inte hon gav mig den första lediga tid dom hade,... Fast jag sa att jag behöver en så fort som möjligt.

Jag har inget förtroende alls för furunäsets vårdcentral. Enda anledningen till att jag fortfarande hör dit är att min underbara sjukgymnast hör dit och henne tänker jag inte byta ut. Orkar inte börja med en ny sjukgymnast på ett nytt ställe nu när jag ÄNTLIGEN har hittat någon som tar mig på allvar.

Nej vårdcentralen har aldrig hjälpt mig och jag känner att jag aldrig blir tagen på allvar. Har bett om att få nå ordentliga smärtstillande flera gånger men nejdå.

Fan lätt för dom att säga nej, det är ju inte deras kropp som inte funkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0