apoteket nästa

Cyklade lite igår och hade fan ont i låren på natten :O Illailla :P

Var och badade på grönan med nina, johanna och hundarna.
Sen hem, duscha och så iväg igen. Till slö och grillade me massa folk. John följde med fast han hade jobbat hela dagen. Kändes bra :)

Har sovit jättekasst inatt. Först fick magen nå ryck så jag satt i duschen i 2timmar. Läste och spolade varmvatten över den.
Var nog trött redan när vi kom hem så var fan inte lycklig. Sen har jag ont och har sovit oroligt och vaknade för en stund sen.

Ska hämta ut mina medeciner snart. Annars blir det nog inte så mycket vettigt gjort idag. Förmodligen en nap innan vi ska till andree ikväll.

Blir fest med massa lekar och stuff. Ska bli jättekul :)
Men jag är jätteorolig och har ångest. Beror delvis på att jag är orolig att en viss person ska explodera på mig på festen. Då den personen är sur på mig. och delvis på nåt annat men jag vet inte riktigt vad. Är bara orolig inuti just nu

Jag märker på att jag är oroligare för allting. och att jag vill vara ifred.
När jag är hemma vill jag gå runt och småpyssla själv. Jag vill gå ut och gå själv med mina tankar. Ge dem utrymme.
Det positiva är väl att jag ändå GÖR saker här hemma, även om det inte blir mkt i taget. och jag umgås ändå med folk de flesta dagarna i veckan. Är trött men har ändå ork för jag vet att det får mig att må bättre.

Så det mesta är bra, är inget speciellt som är fel utan är bara en sån period just nu då jag känner mig som ett nervvrak emellanåt.
Är bara min hjärna som går på högvarv och tröttar ut sigsjälv. Sen allt i vardagen gör ju att man inte tänker riktigt, tv och dator och socialt umgänge gör att det blir så mkt för hjärnan tillsammans med att den går i 170. Måste ge mina tankar space.

Det är inte stora tankar och massa bekymmer som rör sig i mig. Utan bara massa vanliga saker, stora och små, problem och sånt som inte är problem utan som jag bara funderar över.
Men det är mkt som trängs där inne. Som måste få komma fram.

Vet inte hur jag kan beskriva det mer än att jag ibland måste koppla bort allt annat och bara gå och låta tankarna spela fritt. Inte tränga undan dem eller så. Som man gör när man sitter vid datorn eller kollar tv eller är med folk.

Så idag blir det att plocka ihop lite, diska och rengöra efter kottarna. Har varit duktig på att hålla rent efter dem senaste dagarna. Känns skönt för det tar inte så lång tid ändå + att jag slipper känna att det blir överväldigande.

Jag har sjukt ont atm. Känner mig så slut av det. John sover fortfarande, tänker låta honom sova ett tag till. Väcker honom när jag vart på apoteket och så.

Joh. Angående ikväll så är jag fan fundersam över dessa vattenlekar. Hur mkt ska man fixa sig före? jag som tar ett tag på mig innan jag ser mänsklig ut efter duschen. Tänker mest på håret för sminket anpassar jag ju efter att jag måste fixa mig där borta. Så det kommer gå snabbt. Men håret,.. ojojoj :P

Funderar på vilka frisyrer jag kan ha som inte tar jättelång tid att fixa men som ändå ser okej ut. För annars ska håret fönas. Plattas, tuperas och så måste jag köra med volumemastern för att ha min vanliga frisyr.
Det är lite jobb med den men fördelen är att den brukar hålla i sig i ca 3dar när man fixat den innan det börjar se för risigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0