Lugg, risk, värk

Klippte ju luggen igår. Den blev för kort! BLÄ! Så jag är inte superglad över den atm. Men om en månad kommer den nog vara perfekt.

Annars hade jag en trevlig gårdag. Vi spelade risk med fredrik och madde. Tog typ 5 timmar så min kropp var jääävligt körd sen. Vi satt på golvet. John vann den lilla jäveln :O

Idag vill jag verkligen ut och röra på mig så ska försöka mig på en cykeltur fast jag har såjävla ont. Enligt sjukgymnasten så är det bättre att cykla än att gå för mina axlar. Så jag tror det ska gå bra.

Blir en lång runda och sen en nap innan man gör sig iordning för fest ikväll. Blir nog inget dricka för mig dock eftersom min mage protesterar. Lite trist känns det för jag hade planer på att social dricka lite. Men någon större fara känns det inte som att det är.

Sen är det väl egentligen bra om man tänker efter lite för jag sparar ju endel kalorier på det.

Så nu ska jag iväg, Håll tummarna för att min kropp håller för detta =)

Tjotjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0