dålig dålig dag

Ser hemsk ut och är hungrig och grinig. Härligt.

John ska te martin ikv och spela wii och dricka och stuff. Själv hade jag tänkt fara till mormor eftersom det är sista kvällen släkten är här.

Sitter och velar om jag ska orka göra mig iordning. Ska väl he på lite mascara och måla ögonbrynen iaf. Sen vettefan va ja ska ha för kläder heller. Har inte orkat raka benen så blir långbyxor och nån tröja typ,... Blä va jobbigt. I-landsproblem på hög nivå.

Fick nyss veta att en vän till en vän tagit livet av sig. Känns tungt. Inte för att jag kände och sörjer personen. Utan för att jag lider med de jag älskar som mår så sjukt dåligt just nu.

Det svåraste är att man har absolut inget bra att säga. För inget man säger kan förändra det som hänt, och inget man säger kan få de efterlevande att må bättre.

Mitt liv fortgår ju preciss om vanligt ändå. JAG kommer inte märka att personen saknas. Och det är rent så man får dåligt samvete för det. Det känns förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0