tihi?

Jah, uppe tidig utav h-vete för jag skulle åka me john te jobbet. Ville ha bilen idag och eftersom det ska regna ville jag inte ta sovmorgon och riskera att behöva gå i regnet till öejbyn. Eller stanna inne typ hela dagen eftersom det är blött ute och jag inte vill gå ut typ :P

Sen om det spricker upp lite kanske jag lämnat bilen i öjebyn och går hem efter jag vart på kryrkmarknaden. Ska dit idag igen för jag hittade en bok där som jag var dum nog att inte köpa igår. Sen ska jag ha varma chips.
Älskar dom varma chipsen som bara finns på marknader. Inte dom som säljs på bio. Tror det är för att jag bara kan köpa dem typ 1-2ggr/år.

Annars har jag inga störra planer, blir väl att sova en stund till senare och så ska jag hoppa i duschen och tvätta håret, göra inpackning och stuff.
Eftersom det inte kommer va soligt och 500grader varmt åker sminket på idag. Slipper svettas bort allt så nu ska jag se lite mänsklig ut hade jag tänkt.

Ikvel blir det förhoppningsvis att hitta på nå, skulle vara trist om hela dagen gick åt te att se film typ. Men större delan av dagen gör säkert de eftersom jag är slö och då är jag inte så trevlig. Brukar piggna till när jag kmr ut bland folk. Sen blir jag väldigt trött om jag är bland folk jättelänge, är som att skallen stänger av. Måste hem och ta en nap då och sen brukar jag vara redo att hitta på nå igen.

Men det blir ännu värre om jag bara sitter hemma, då kan jag sova till och från hela dagen och ändå vara jättetrött och aldrig riktigt vakna till. Skumt men tror helt enkelt min hjärna är körd i botten och har varit det et bra tag nu men jag har inte riktigt lyssnat.

I övrigt mår jag bra för det mesta rent psykiskt, har gjort det ett tag nu, nya pillerna funkar verkligen och det känns otroligt skönt att vara i nåt slags normaltilllstånd. Blivit lite mindre brydd rent allmänt om sakre dock så tror det är en effekt av dem också. Kanske är bra för mig själv att inte tänka så mkt på allt hela tiden utan bara skita i saker.

För min hjärna går verkligen i 170 konstant. Nu väljer jag nog lite mer vad jag ska bry mig borti. Saker känns inte lika viktiga längre vilket såklart inte alltid är positivt, men för det mesta, om jag ska tänka på mig. Så är det väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0