tappat vikt - gått upp i vikt

Jah, hatar att jag syndat så mkt på sista tiden, vågar inte ens väga mig typ,... fast borde göra det för å se om jag straffas för mina synder. Alltså om jag gått upp i vikt.

kände ett tvång att veta så sprang iväg och vägde mig. och ja, jag har gått upp i vikt.

Oväntat. Jaja blir att röra sig lite mer idag då. En promenadvända känns otillräckligt med tanke på vad man stoppat i sig senaste dagarna.

Skärpning! (för 137e gången typ)

Men over all går jag ju ner ändå. Så det är väl positivt. målet till september är 2-2,5kg till. Har redan tappat hela,... håll i er nu. 7kg!

Tkr inte det syns så mkt, men jag ser ju mig själv varje dag och vågen ljuger inte.

Har iofs gått ner en bh-storlek. Men det känns ju inte som det roligaste sättet att märka att man tappar kilon på.

Armarna är lite smalare också och midjan lite mindre. Känner mig bekvämare i min kropp. Har inte lika mkt kärlekshandtag heller.

Längtar tills jag får tillbaka den kropp jag en gång hade. Är väl ca 4-5kg kvar dit. Så i slutet av året är jag där no doubt.

Visst jag är medveten om att jag gör detta långsamt. Men jag måste. Jag kan inte offra för mkt. Jag har lagt om min livsstil såpass att jag klarar av att leva med det. Att det inte känns som att jag inte får äta nåt annat än sallad.

Sen är jag mer aktiv och jag mår typ dåligt om jag inte får röra på mig. Känns självklart att inte ta bilen överallt. Att gå ut och gå och att traska/cykla dit man ska.
Det är nog det viktigaste. Att jag börjat gilla att röra på mig. Igen.

Detta är rätt sätt för mig, sakta men säkert. Börjar dock bli mer och mer taggad ju närmare målet jag kommer. Känns sjukt bra. Jag går åt rätt håll. Jag är påväg, jag mår bättre. Akta bra jag kmr må när jag är framme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0