suck

Var hos mormor en stund men kände mig så trött och inte på världens bästa humör så jag drog därifrån och for te laban ist.

Skönare att vara där när man är grinig för då gör det ingenting. Vi drog max och sen for vi hem till honom och började se trolljägaren.

Jag var svårövertalad, tyckte det lät gode lejt och stuff med tanke på att jag inte gillar blairwitch och det är typ samma stuk sa laban. Meeeeeen vi hann inte se klart den och vad gör jag nu? Tankar trolljägaren. Haha

Måste ju se vad som händer!

Annars så är jag fortfarande inte på speciellt bra humör, är ingen bra dag helt enkelt. Känner mig ur form. Funderar på om jag börjar bli sjuk eller om jag bara är psykiskt trött.

Imorgon ska jag upp tidigt och fara till mormor med kotten. Ska vara där halv sju. Skönt att få skicka iväg den äntligen! Bara en kvar sen som ska iväg.

Blä, kände att jag blev stressad bara av att skriva det där. Orkar inte tänka på det just nu. Känns så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0