Stress

Att klockan redan är nio! Jag som både måste göra mig lite i ordning och dessutom städa upp här hemma.

Hur ska jag hinna slöa med min veckorevyn (har ju längtat efter det i flera dar nu.)

Men så går det när man är seg och fastnar på internet :P

Bör väl föna håret och stuff innan jag lägger mig med tidningen. Så jag inte behöver känna stress inombords.
För då blir det ju inte avslappnat och mysigt som jag hade tänkt.

Hatar att stressa egentligen. Men ändå är jag alltid sen, gör allt i sista minuten och stressar.

Lite lagom stress gör att jag håller igång och mår bra. Då presterar jag som bäst. Men att stressa när man ska göra sig iordning för att man alltid är sen till allt är väl inte riktigt lika kul.

När ska jag bli vuxen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0