Stranden och en tidning

Idag verkar det vara  riktigt fint ute. Strålande sol och ser inte ut att blåsa typ nå. Så jag är riktigt sugen på att dra till grönan med en filt och en tidning.

Grejjen är den att jag inte gillar att fara själv till såna ställen, blir nojjig att folk ska typ titta på mig. Som att jag inte har några vänner typ.

Sen vet jag inte om jag känner för att vara social heller, vill nog bara ligga där och njuta av senaste solo typ. Alts är väl gärna social om man ska hitta på nåt annat.
Men just stranden och en tidning då känns det som att man vill vara ifred. Eller med john, för då får jag typ va ifred ändå. Måste inte vara social.
Drar jag med nån kompis för att bada och sen ligger och läser hela tiden är det ju inte så jävla trevligt.

Känns naturligare att dra själv om man typ far till badhusparken eller nå. Men far ju gärna någerst där det går att bada ifall man nu steks av solen. Sååå,... I-landsproblem på hög nivå.

Har inte sovit bra inatt. Tabletterna påverkar dessutom min mage negativt så har alltid ont. Typ hungersmärtor men är inte hungrig.

Less. Men annars funkar dom okej för det mesta. Just nu har jag dock lite för ont för att de ska ta bort smärtan helt.

Får Väl se vad som händer idag. Ska åka med john till jobbet och ta bilen hem så borde snabbspola av mig nu och på en gång då vi ska dra på max 15 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0