Stan idag

Bestämde igår att vi skulle på grönan och bada idag. Meeeeen vädret ville annorlunda vilket suger totalt :/

Så blir stan ist. Vaknade för typ 1½ timme sen och känner mig jävligt seg.

Idag kmr från luleå idag. Ska bli kul att träffa henne igen :) Åke ska nog också med på stan.

Jag hade tänkt försöka hitta nåt till john eftersom det är våran 2årsdag imorgon. Men vet inte riktigt vad jag ska ge honom som han uppskattar och som inte ruinerar mig.

Problemet är väl att han sällan vill ha nåt speciellt men de saker han vill ha brukar vara av den dyrare sorten. Så får se vad jag hittar på för nåt,... :S

Tänkte baka idag också. Men tror jag skjuter på det. Fyller ju inte år ännu och vill inte att fikat ska bli torrt. Tkr inte om att frysa in fika, det ska vara nybakat.

Ngt få vet om mig är att jag faktiskt är riktigt duktig på att baka. Men jag gör det så sällan. För jag fikar ju typ inte så vad är poängen med att ställa sig och baka då liksom:P

Fyller inte jämt eller nå så blir inget stort spektakel. Bjuda släkten på fika och vännerna på fika. Det räcker bra så =)

Men jag kan säga att jag ändå längtar. Både för att jag är girig och vill ha pengar, behöver verkligen pengar nu,... ojoj. Så tärt att vara pank. Fick be morsan om pengar igår och gillar inte sånt. Men är iaf skuldfri i övrigt :)

Sen ska det bli trevligt att få nåt litet paket. Har önskat mig en ny platt tång men det är det enda. Så hoppas jag får en. Annars får jag köpa en efteråt. Behöver verkligen en ny. Min är riktigt dålig.

Meeen nu ska jag springa iväg och fixa mig lite innan det är dags att dra ner på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0